Opis stanowiska
Zastępca Głównego Lekarza Orzecznika w ZUS
Miejsce pracy: ZUS Oddział w Sosnowcu ul. Partyzantów 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Lekarz pełniący tę funkcję zapewnia bezpośrednią kontrolę prawidłowości i jednolitości stosowania zasad orzecznictwa lekarskiego.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe profilowe – medyczne, tytuł specjalisty
· 4 letnie doświadczenie zawodowe
Mile widziane:
· 5 letnie doświadczenie w obszarze orzecznictwa lekarskiego
· specjalizacja z zakresu: choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy
Wymagania dodatkowe:
· umiejętność obsługi pakietu MS Office
· orientacja na cel i jakość
· umiejętność współpracy i komunikacji, elastyczność, nastawienie na rozwój
· umiejętności kierowania, motywowania, rozwijania pracowników
· umiejętności przywódcze i zarządzania procesowego
Wymagane dokumenty:
· CV
· list motywacyjny
· kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
· aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
Dodatkowe informacje:
· proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
· skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
Jeśli jesteś osobą:
· zorientowaną na cel i jakość
· posiadającą umiejętność współpracy i komunikacji, elastyczność, nastawienie na rozwój
· posiadającą umiejętności kierowania, motywowania, rozwijania pracowników
· posiadającą umiejętności przywódcze i zarządzania procesowego
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
· zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
· jasny i przejrzysty system wynagradzania, w tym premia kwartalna i roczna
· bogaty program szkoleń
· bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury), świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
· atrakcyjne pakiety opieki zdrowotnej oraz ubezpieczeń na życie w PZU
· pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
· przyjazną i partnerską atmosferę pracy oraz pracę w zgranym zespole
· pracę w oparciu o wartości wynikające z 90-letniej tradycji
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
· sprzęt komputerowy
· sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
· spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
· polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
· wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
· konieczność poruszania się po całym obiekcie
· budynek II piętrowy
· stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
· wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
· przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
· drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
· w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
W celu złożenia dokumentów prosimy o kontakt z osobą prowadzącą rekrutację:
Katarzyna Radwan-Gryniewicz, tel. 0 32 368 33 08, mail: [email protected]